nagłowek

nagłowek

poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Poszukiwań nadziei ciąg dalszy...





Henryk Rusicki

"Marzeń wołanie"

Usłysz proszę
wszechświata Panie
wołanie moich marzeń,
by w człowieku
narodził się człowiek
niech miłość
wzorem polnych kwiatów
rozkwita
nawet wśród kamieni
a sprawiedliwość i prawda
strzegą
ludzkich serc
Spraw
by miłosierdzia
jak chleba
nikomu nie zabrakło.


To przecież tak niewiele...
Chcę po prostu obudzić się w łóżku skąpanym w ciepłych promieniach wschodzącego słońca,  słysząc radosną melodię śpiewu ptaków za oknem i delikatne oddechy moich najbliższych, pogrążonych jeszcze w błogim śnie... Niech śpią i śnią wyjątkowo bajecznie... Chcę otworzyć oczy i ze spokojem zaplanować kolejny beztroski dzień, bez zmartwień, nerwowych spojrzeń na zegarek, kalkulator czy skrupulatnie prowadzony bilans zysków i strat, bez obawy przed kolejną złą wiadomością oraz nawarstwiających się  złogów niechcianych zdarzeń minionych dni...bez strachu o to co będzie... 
Z uśmiechem, optymizmem i nadzieją pragnę smarować świeżutkie kromki chleba i rozdawać je, niczym kawałki pieczywa pokryte wiarą... grubą warstwą nadziei na lepsze...
Ania





Henryk Rusicki

"Nadzieja na lepsze"

Nowobogacki świat
cyrkowy akrobata
na wyczynowych szczudłach
umyka
przed dotykiem czasu
z tyłu ja
prawowity właściciel
zwyrodniałych stawów
kuśtykam samotnie
pozbawiony szans
za pazuchą
ściskam wyschniętą kromkę
nadziei na lepsze jutro






2 komentarze:

  1. Cudowne zdjęcia, niesamowite wprost...
    I ja Ci życzę spełnienia wszystkich Twoich pragnień, chętnie garściami bym Ci tą nadzieję podarowała, mnóstwo ciepłych myśli przesyłam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci bardzo i również przesyłam ciepłe myśli oraz pozdrowienia:*

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony tutaj komentarz jest dla mnie niezwykle motywujący, ważny i daje mi wiele radości. Serdecznie dziękuję za Waszą obecność, wsparcie i zapraszam gorąco do dzielenia się Waszymi opiniami, radami, myślami...