nagłowek

nagłowek

wtorek, 9 lipca 2013

Pajęczyna...


Dzień trudny niezwykle. Słów wiele, gestów, spojrzeń. Pajęczyny myśli, dobrych ze złymi na przemian, kłębiących się miliony. Pytania i odpowiedzi. Wątpliwości i nadzieje. Marzenia i plany, te stare i te całkiem nowe. Hierarchia rzeczy najważniejszych na powrót przypomniana. Pustka przekłuta wiarą, że teraz już będzie tylko lepiej. Będzie dobrze, w końcu być musi. Wspólnymi siłami udowodnimy, że nic nas nie złamie. Będziemy walczyć  i sprawimy, że znów kolorów nabierze świat. I będzie pięknie. Już jest, bo mamy siebie.
Ania


Henryk Rusicki

"Pajęczyna"

Szelest
niepotrzebnych myśli
rozrzuca misternie układane
puzzle spokoju
rozpycha się łokciami
wśród pomysłów
fermentujących 
na półkach umysłu,
spadając z hukiem
na zaśmieconą
podłogę rzeczywistości
niszczy po drodze
pajęczynę utkaną z marzeń

 

14 komentarzy:

  1. nie znałam tego wiersza, piękny i światło na zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, wiersz Mojego Taty, zresztą jak wszystkie na blogu-również uwielbiam i zachęcam do zapoznania się, a zdjęcia moje:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana takim smutkiem mi powiało... ale na szczęście nadzieja na koniec też:) Będzie dobrze, czasem trudne chwile być muszą.
    Piękne zdjęcia. Kapelusik mi się bardzo spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że wszystko będzie w porządku... bardzo w to wierzę. Dziękuję za wsparcie i miłe słowa.
    Kapelusik niezmiennie od 2 lat ten sam:)ulubiony z Next.
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  5. A zdjęcia robisz niezwykłe. Tak niezwykłe jak poezja taty :))))))))
    A mi wczoraj trudno było napisać, bo mnie ten post mocno zamyslił, że trudne teraz takie chwile mam to szukam wszędzie czegoś pozytywnego :) :) :)
    Ale w duszy wspieram, bo gdzie się nie obejrzę to jakiś trud komuś wpełza pod nogi i trzeba temu radzić.
    Niech więc te chmury już miną, niech miną...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maryś, u nas też trudne chwile, ale pełna nadziei liczę na to, że wszystko dobrze się potoczy... Całuje Cię mocno.

      Usuń
  6. Ja też do Maryś słów się przyłączam.. nich minie.. a zdjęcia rzeczywiście przepiękne! ale to już nie raz mówiłam. trzymam kciuki Ania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko, dziękuję za każde słowo wsparcia, kciuki też się przydadzą:) Ściskam mocno.

      Usuń
  7. Bardzo blisko tutaj do Mnie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo i zapraszam ponownie;) Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Piękne zdjęcia i ten wiersz..:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nadrabiam zaleglosci w czytaniu......
    Jestem myslami i sercem z Wami, Toba, Madzia, chlopakami. Buziaki i usciski dla Was wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nadrabiam zaleglosci w czytaniu........
    Jestem myslami i sercem z Wami, z Madzia, Toba, chlopakami. Buziaki i usciski dla Was wszystkich.

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony tutaj komentarz jest dla mnie niezwykle motywujący, ważny i daje mi wiele radości. Serdecznie dziękuję za Waszą obecność, wsparcie i zapraszam gorąco do dzielenia się Waszymi opiniami, radami, myślami...