nagłowek

nagłowek

piątek, 10 czerwca 2016

To, co nam sie udało...


Nie mamy wielkiej posiadłości, chaty na wzgórzu z widokiem na morze, ani też pieknej willi z basenem. 
Nie mamy wozów luksusowych, tych, co to się każdy obejrzy na ulicy, z zazdrością. 
Nie mamy kart złotych, kont wielu, milionów na czarną godzinę, w skarpecie. 
Nie mamy sztaby złota, sejfu za drogim obrazem skrytego, czy choćby kolii z cennym diamentem. No, nie mamy.
Nie mamy też, każdego roku, wczasów pod palmą, ani weekendów w leśnej głuszy, w zanadrzu. 
Nie mamy także monopolu na szczęście, zdrowia wiecznego i wielu innych rzeczy. Niestety. 
Jest jednak coś, co nam sie udało i od lat 10-ciu /dokładnie dziś/ czyni z nas bogaczy. 
Nieprzypadkowo w piękny, słoneczny dzień czerwcowy, założyliśmy dom, Rodzinę własną. 
I od tej chwili nie ma już Ciebie, nie ma też mnie, lecz połączone, jedno My, niezmiennie. 
W radościach, smutkach, upadkach, wzlotach, w dzień pełen wrażeń i ten całkiem zły.
I choć bez liku jest różnic między nami, a może właśnie dzięki temu, idziemy wciąż tą sama drogą, patrząc w kierunku zawsze tym samym. 
Razem, na dobre i na złe, razem dla siebie, dla Nich wciąż razem.
Dzieci, nasz skarb, dar największy, dzieło, co częścią mnie i Ciebie, przecież. 
Powiedz, czy czegoś więcej nam trzeba? 
Naprawdę wiele nam się udało...
Ania





















2 komentarze:

  1. Nie pozostaje mi nic innego ja zgodzić sie z moją ukochana żoną.
    Pragnę Ci podziękować za każdy dzień który spędziłaś ze mną (10 lat)!!! .
    Twoja i Naszych Skarbów obecność sprawia że każdy ten dzień spędzony z Wami jest magiczny i cudowny.
    Nie pragnę nic więcej jak tylko cieszyć się wiecznie Wami, Waszą obecnością i Waszą wielką miłością.
    Kocham Was !!!
    Rafał

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu jak zwykle Twój wpis ogromnie mnie wzruszył, a Rafał Twój jeszcze bardziej. Kochani życzę kolejnych szczęśliwych lat. Macie wszystko co jest najważniejsze. Można tylko pozazdrościć. Buziaki dla całej Waszej czwórki.

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony tutaj komentarz jest dla mnie niezwykle motywujący, ważny i daje mi wiele radości. Serdecznie dziękuję za Waszą obecność, wsparcie i zapraszam gorąco do dzielenia się Waszymi opiniami, radami, myślami...